افتتاح یک واحد بوم‌گردی در ارومیه

به‌مناسبت هفته گردشگری یک باب واحد بوم‌گردی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در ارومیه افتتاح شد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، ۹ مهر ۱۴۰۲ به‌مناسبت هفته گردشگری واحد بوم‌گردی آرمان با حضور مرتضی صفری مدیرکل، رضا حیدری، معاون گردشگری و محمد عبدلی، معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مهران عبدزاده، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در ارومیه افتتاح شد.

مهران عبدزاده رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ارومیه در این مراسم اظهار کرد: ارومیه به‌دلیل داشتن طبیعت بکر و خوش آب و هوا ظرفیت بالایی برای ایجاد واحدهای بوم‌گردی دارد.

عبدزاده افزود: در حال حاضر استقبال مسافران از اقامت در واحدهای بوم‌گردی افزایش یافته و در این راستا برای افرایش تعداد این واحدها در ارومیه برنامه‌ریزی شده است.

او گفت: واحد بوم‌گردی آرمان با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریالی و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر در زمینی به مساحت ۷۵۰ مترمربع راه‌اندازی شده است و با افتتاح آن تعداد واحدهای بوم‌گردی ارومیه به سه مورد می‌رسد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070900613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha