تعداد دفاتر خدمات مسافرتی آذربایجان غربی به ۱۲۵ باب رسید

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: در هفته گردشگری با بهره‌برداری از دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در ارومیه، تعداد این دفاتر در سطح استان ۱۲۵ باب رسید.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری در حاشیه بهره‌برداری از یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری به‌مناسبت هفته گردشگری با اعلام این مطلب اظهار کرد: در طول هفته گردشگری چهار پروژه از جمله دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری، یک باب هتل و یک باب واحد بوم‌گردی با مجموع سرمایه‌گذاری یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با اشاره به افزایش سهم گردشگری استان از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده افزود: این اداره‌کل با هدف توسعه و رونق گردشگری در سطح استان با اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ از سرمایه‌گذاری در این حوزه حمایت می‌کند.

او گفت: همچنین در کنار افتتاح پروژه‌ها، جشنواره انگور ارومیه نیز با همکاری شهرداری به‌مناسبت هفته گردشگری در حال برگزاری بوده که جای دارد از شهرداری ارومیه برای برگزاری این جشنواره تقدیر شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070900615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha