جشنواره آش موجب هویت‌دهی به شهر زنجان شده است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره آش در زنجان اضافه کرد: این جشنواره یک رویداد غذایی است که موجب هویت‌دهی به زنجان شده و قدمت آن سالیان سال است که وجود دارد و امیدواریم به صورت مستمر ادامه داشته باشد.  

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، مجید ناصحی مقدم روز ۸ مهرماه سال ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از جشنواره آش و نمایشگاه صنایع دستی اظهار کرد: رویکرد مدیریت شهری ایجاد نشاط و شادابی در شهر است و در این حوزه حمایت‌های لازم از دستگاه‌های همکار صورت می‌گیرد.  

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: امسال هم مثل سنوات گذشته شهرداری و شورای شهر پای کار برای برگزاری جشنواره آش هستند و خوشبختانه تعامل و انسجام خوبی در این حوزه وجود دارد.  

او با بیان اینکه این جشنواره‌ها به نوعی آمیخته با فرهنگ استان هستند که در معرض دید قرار داده می‌شوند، ادامه داد: جایگاه فرهنگی شهر نسبت به سال‌های گذشته بسیار مطلوب‌تر شده است، بنابراین اعضای شورای شهر حامی برنامه‌های متنوعی که در ذیل فرهنگی اجتماعی برگزار می‌شود، است و مدافع این برنامه‌هاست.  

ناصحی مقدم با اشاره به اینکه اقتصاد گردشگری می‌تواند صنایع دستی، جشنواره‌ها، هتل‌داری و… را شامل شود، اضافه کرد: شورای شهر و شهرداری زنجان مثل سنوات گذشته پای کار اجرای همه جشنواره‌ها و مناسبت‌ها در شهر است.  

او با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره آش در زنجان اضافه کرد: این جشنواره یک رویداد غذایی است که موجب هویت‌دهی به زنجان شده و قدمت آن سالیان سال است که وجود دارد و امیدواریم به صورت مستمر ادامه داشته باشد.  

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شورا و شهرداری از این دو رویداد مهم استقبال می‌کند و امیدواریم هر چه بیشتر به توسعه گردشگری زنجان کمک کند، اضافه کرد: امیدواریم هم‌افزایی و هماهنگی بین بخشی دستگاه‌ها به برگزاری هر چه بهتر این جشنواره‌ها در زنجان منتهی شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070900618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha