تور ویژه بازنشستگان میراث‌فرهنگی خراسان رضوی برگزار شد

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از برگزاری تور ویژه بازنشستگان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی یوسف بیدخوری با اعلام این خبر افزود: این تور جمعه هفتم مهر ماه جاری با حضور بیش از ۴۰ نفر از اعضای خانواده بازنشستگان سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مقصد شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: در این تور یک روزه از اقامتگاه بوم‌گردی خوش نشین در روستای رود معجن تربت حیدریه بازدید و پذیرایی شده و سپس با پیاده‌روی به سمت آبشار رود معجن از طبیعت و آب و هوای این منطقه استفاده کردند.

بیدخوری تصریح کرد: در ادامه این تور یک روزه از یک کارگاه  پیله ابریشم در روستای ملی بسک از توابع بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه بازدید شد و شرکت‌کنندگان در این تور با فرآیند تبدیل پیله ابریشم به نخ آشنا شدند.

او گفت: در ادامه شرکت‌کنندگان در این تور به موزه مازاری و مجموعه اقامتی بوم‌گردی تهمینه  واقع در رباط تاریخی علیا در شهر تربت حیدریه  رفتند و مدیریت این مجموعه ویژه برنامه شاد و مفرحی برای این عزیزان پیش‌بینی کرده بود که پس از اقامه نماز مغرب و عشا به مشهد برگشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071000651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha