نخستین گردهمایی جامعه حرفه‌ای مراکز رفاهی، تفریحی و پذیرایی خراسان رضوی در شاندیز برگزار می‌شود

رئیس هیئت مدیره جامعه حرفه‌ای مراکز رفاهی، تفریحی و پذیرایی خراسان رضوی گفت: نخستین گردهمایی جامعه حرفه‌ای مراکز رفاهی، تفریحی و پذیرایی خراسان رضوی دوشنبه ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۲ با عنوان میزبان هشتم در شاندیز برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی  علی ایزدی با اعلام این خبر افزود: این همایش با هدف تجلیل از مدیران و بهره برداران  مراکز پذیرایی که در طول سال با میزبانی از زائران آقا علی بی موسی الرضا علیه السلام منشاء خیر و خدمتگزاری به زائران را رقم می‌زنند، برگزار می‌شود.

او افزود: مجتمع‌های گردشگری و پذیرایی و رستوران‌های بین راهی نقش بسزایی در رضایت‌مندی و ارتقای کیفیت سفر و ماندگاری زائران و گردشگران در استان خراسان رضوی دارد.

ایزدی تصریح کرد: فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران و ایجاد فضای سبز موجب کاهش تصادفات جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها می‌شود.

او اظهار کرد: جامعه حرفه‌ای مراکز رفاهی، تفریحی و پذیرایی خراسان رضوی بیش از  ۱۰۵ عضو دارد که تحت نظارت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071000652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha