تامین پارکینگ برای جشنواره آش

شهردار زنجان گفت: با همراهی پلیس راهور و شورای شهر تلاش کردیم تا بیشترین میزان فضا برای پارکینگ در این منطقه فراهم شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، علیرضا فیروزفر روز ۱۰ مهرماه سال ۱۴۰۲ با بیان این مطلب گفت: دغدغه برگزارکنندگان جشنواره این بود که تامین پارکینگ و ترافیک این رویداد برنامه‌ریزی شود تا زحمت همشهریان و مهمانان به حداقل برسد. 

شهردار زنجان با اشاره به برگزاری دو رویداد آش و صنایع دستی که پیشرو هستند، اذعان کرد: جشنواره آش و صنایع‌دستی برای شهرمان بسیار رویداد خوشایندی است. 

او گفت: از ۱۶ سال گذشته این رویداد در شهر برگزار می‌شود و سال گذشته با اینکه برخی ناآرامی‌ها به دلیل ناآگاهی عده‌ای رخ داده بود، اما در شهر زنجان جشنواره آش برگزار شد و ملت فهیم زنجان در چنین اوضاعی به خوبی این جشنواره را برگزار کردند. 

فیروزفر ادامه داد: تلاش ما بر این است که کاستی‌های موجود را برطرف کنیم، به لطف خدا متحد با هم پای کار جشنواره برای به یادماندنی‌تر کردن آن خواهیم بود.

او اضافه کرد: قطعا این موضوع ابعاد مختلفی دارد، از همین رو امیدواریم همه با هم با فراهم کردن محیطی پر از نشاط و در چهارچوب شرع و با در نظر گرفتن فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی این جشنواره را به خوبی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071000693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha