دیدار مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان با خانواده ۲ شهید در اهواز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان با همراهی جمعی از مسئولان این اداره کل با ۲ خانواده شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، محمدحسین ارسطوزاده همزمان با هفته گردشگری و گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس ضمن دیدار با خانواده‌های شهیدان حسین مولایی‌پور و محمدرسول اکبری‌بیرگانی از مقام و منزلت شهدا، ایثارگران و جانبازان تجلیل کرد و این اسوه‌های صبر و مقاومت را ستود.

او همچنین هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده شهدا و ایثارگران تقدیم کرد و افزود: آنچه که آسایش و آبادانی را برای ایران اسلامی فراهم کرده، در زیر سایه رشادت‌های فراموش ناشدنی جوانان غیور و با اخلاص در دوران هشت سال دفاع‌مقدس به دست آمده است.

او تصریح کرد: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران ‌و جانبازان و بزرگ‌منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم و باید هرچه در توان داریم به کار بگیریم، هر چند دشواری‌هایی که این عزیزان کشیده‌اند، با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.

در این دیدارها حجت الاسلام‌والمسلمین محمدطاهر آورده امام‌جماعت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، نادر جلالی معاون فرهنگی بنیادشهید و امور ایثارگران خوزستان، غلامرضا شمالی‌زاده مدیر بازرسی و سیدمحمد عبودزاده مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان حضور داشتند.

دیدار مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان با خانواده 2 شهید در اهواز

دیدار مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان با خانواده 2 شهید در اهواز

انتهای پیام/

کد خبر 1402071000707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha