یک روز به یادماندنی در باشگاه فولاد خوزستان ثبت شد

باشگاه فرهنگی‌ورزشی فولاد خوزستان همزمان با ششمین روز از هفته گردشگری امروز میزبان تعدادی از روشندلان خوزستانی در قالب گشت نابینایان بود.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، با درخواست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و هماهنگی‌های صورت‌گرفته در باشگاه فولاد خوزستان، ظهر امروز دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ گشت بازدید نابینایان مشتاق ورزش فوتبال در محل ورزشگاه مدرن و اختصاصی باشگاه فولاد  برگزار شد.

در این گشت که با حضور ۱۵ نفر از روشندلان خوزستانی از شهرستان‌های اهواز، شوشتر، کارون و دزفول و تعدادی از کارشناسان روابط‌عمومی و معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی و همچنین تعدادی از مسئولان باشگاه فولاد در هفته گردشگری برگزار شد، اطلاعات مربوط به بخش‌های مختلف باشگاه فولاد خوزستان شامل ورزشگاه اصلی (فولاد آره‌نا)، زمین تمرین، سالن تکنیک و... به بازدیدکنندگان شرح داده شد و برای لمس بهتر روشندلان، این مهمان‌های دوست‌داشتنی باشگاه دقایقی در حضور دو بازیکن عضو تیم فولادنوین و دروازه‌بان عضو تیم‌های پایه باشگاه پا به توپ شدند و فضای فوتبالی را تجربه کردند.

در بخش دیگر این گشت که با اهدایپیراهن فولاد به این عزیزان نابینا همراه بود، خوان ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی تیم فولاد خوزستان به همراه کادر خود و همچنین موسی کولیبالی بازیکن اهل کشور مالی عضو تیم در میان روشندلان حضور یافتند و با آن‌ها گفت‌وگو کردند.

یک روز به یادماندنی در باشگاه فولاد خوزستان ثبت شد

دیدار با نابینایان هوادار فولاد جان تازه‌ای به من بخشید

خوان ایگناسیو مارتینز سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در حاشیه این گشت در گفت‌وگو با خبرنگار روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان درباره احساس خود از این گشت گفت: امروز لحظاتی در باشگاه فولاد برای‌مان رقم خورد که پر از احساس بود. ما انسان هستیم و  گاهی اوقات برای زندگی خود ارزش قائل نیستیم اما وقتی چنین انسان‌هایی را با قلب پاک می‌بینیم متوجه می‌شویم که چقدر در زندگی خود خوشبخت هستیم. بنابراین بسیار مهم است که با این افراد باشیم، چرا که انرژی و قوت قلب بسیاری به ما می‌دهند.

او ادامه داد: گاهی اوقات ما در جریان یک سری اتفاقات نیستیم و نمی‌دانیم چنین انسان‌هایی نیز وجود دارند و نیاز است کسانی و سازمان‌های فرهنگی‌ای باشند تا از این افراد حمایت کنند. ما در زندگی مدام در حال دویدن هستیم و به دلیل اتفاقی که امروز در باشگاه فولاد رقم خورد، از خدای خودم سپاسگزارم چرا که این دیدار جان تازه‌ای به من بخشید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سؤالی درباره احساسی شدن خود در بخشی از این دیدار عنوان کرد: واقعیت امر این است که من دوستانی با چنین شرایط مشابهی دارم و از طرفی این ارزش‌ها و حس منقلب شدن را نیز از پدر و مادرم به ارث بردم. دور بودن از خانواده من را به اندازه کافی احساسی می‌کند، اما اتفاق امروز و حضور در جمع روشندلان علاقه‌مند به فوتبال و فولاد و دیدن این افراد برای من انرژی و قدرت به ارمغان آورد.

او افزود: مایه خرسندی و افتخار من بود که دیدم در میان این نابینایان عزیز یک شناگر ماهر نیز وجود دارد که دارای چندین مقام قهرمانی است و این برای من بسیار مسرت‌بخش و تأثیرگذار بود.

مارتینز با ابراز خرسندی از برگزاری این گشت و دیدار با نابینایان عنوان کرد: من قدردان این لحظات هستم و اتفاقی که مایلم رخ دهد، این است که با همکاری باشگاه فولاد خوزستان فرصتی را فرآهم کنیم تا همه این افراد را برای یکی از مسابقات تیم فولاد دعوت کنیم تا از نزدیک شاهد بازی تیم محبوب خود باشند، زیرا فولاد تیم بزرگی در خوزستان است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ضمن تشکر از مسئولان باشگاه برای انجام شدن این گشت، هدف اصلی تیمش را تلاش برای کسب نتایجی درخشان و بازگرداندن خنده و شادی بر چهره هواداران فولاد دانست و همچنین ابراز امیدواری کرد: در یکی از دیدارهای آینده فولاد شاهد حضور این روشندلان عزیز در جمع هواداران به عنوان میهمان‌های ویژه باشگاه باشیم.

در ادامه مهران سعدی مدیر داخلی هتل فردوس (هتل اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان) نیز ضمن خوش‌آمدگویی به افراد حاضر در این گشت، از حمایت‌های بی‌دریغ امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، هومن خورشید مدیرعامل هلدینگ توسعه‌ اقتصادی فراگیروفا و همچنین عباس جابرزاده مدیر هتل فردوس در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، میهمان‌های امروز باشگاه در پایان با سر دادن شعارهای حمایتی برای موفقیت فولاد خوزستان در دیدار روز جمعه مقابل تیم هوادار تهران آرزوی موفقیت کردند.

پنجمین گشت تخصصی نابینایان خوزستان تحت نظر شرکت خدمات مسافرت هوائی و گردشگری غزنوی و اجرای راهنمایان عضو انجمن صنفی راهنمایان گردشگری خوزستان برگزار شد.

یک روز به یادماندنی در باشگاه فولاد خوزستان ثبت شد

یک روز به یادماندنی در باشگاه فولاد خوزستان ثبت شد

یک روز به یادماندنی در باشگاه فولاد خوزستان ثبت شد

یک روز به یادماندنی در باشگاه فولاد خوزستان ثبت شد

یک روز به یادماندنی در باشگاه فولاد خوزستان ثبت شد

یک روز به یادماندنی در باشگاه فولاد خوزستان ثبت شد

یک روز به یادماندنی در باشگاه فولاد خوزستان ثبت شد

یک روز به یادماندنی در باشگاه فولاد خوزستان ثبت شد

انتهای پیام/

کد خبر 1402071000723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha