بازدید اعضای کمیته راهبری گردشگری سلامت آذربایجان غربی از بیمارستانی در ارومیه 

اعضای کمیته راهبری گردشگری سلامت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به‌مناسبت هفته گردشگری، از بیمارستان تخصصی شمس و کلینیک تدبیر ارومیه بازدید کردند.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، رضا حیدری معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، ۱۰ مهر ۱۴۰۲ در حاشیه این بازدید اظهار کرد: به‌مناسبت هفته گردشگری، این بازدید در راستای توسعه گردشگری سلامت در استان از امکانات بیمارستان تخصصی شمس و کلینیک تدبیر ارومیه که دارای مجوز پذیرش بیماران بین‌الملل(IPD) بوده، انجام شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: طبق توافق‌ انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی مراکز درمانی ملزم به امضای قرارداد با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز گردشگری سلامت هستند. 

حیدری افزود: در این راستا بازدیدهای مستمر از مراکز درمانی دارای مجوز پذیرش بیماران بین‌الملل استان انجام می‌شود تا دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری آشنایی بیشتری با نحوه خدمات‌دهی و امکانات این مراکز درمانی پیدا کنند.

او ادامه داد: امروز نیز  از بخش‌های مختلف بیمارستان تخصصی شمس و کلینیک تدبیر ارومیه بازدید به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071000724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha