ویژه‌برنامه شب گردشگری آرادان برگزار شد

مسئول پیگیری نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آرادان از برگزاری ویژه‌برنامه شب گردشگری در شهرستان آرادان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، غلام عباس خاکسار با اعلام این خبر گفت: ویژه‌برنامه شب گردشگری آرادان با تدریس مرتضی خاکسار مدرس دوره آموزشی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز و با هدف بیان مشکلات گردشگری شهرستان آرادان و برنامه‌ریزی برای رفع آن، بیان اهمیت و تشریح جایگاه گردشگری در دنیا، ارتقای سطح‌ فعالان گردشگری شهرستان آرادان، هم‌اندیشی برای توسعه گردشگری در این شهرستان و... برگزار شد.

مسئول پیگیری نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آرادان افزود: این برنامه در روز دوشنبه 10 مهرماه هم‌زمان با شب ولادت پیامبر اکرم (ص) در مجموعه گردشگری ده سراب برگزار شده است.

خاکسار گفت: این مراسم با حضور مسئول پیگیری نمایندگی میراث‌فرهنگی شهرستان آرادان، فرماندار و معاون فرماندار شهرستان آرادان، مسئول تشکل بوم‌گردی های شهرستان‌های آرادان و گرمسار، دهیار و اعضای شورای روستای ده سراب و جمعی از فعلان و مدیران تأسیسات گردشگری شهرستان آرادان برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071200850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha