سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی منصوب شد

طی حکمی از سوی سیدرضا علیخانی، فریبا عباسی به عنوان سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی و عضو هیأت‌مدیره این شرکت منصوب شد.

به گزارش میراث‌آریا، طی حکمی از سوی سیدرضا علیخانی مدیرعامل و نایب‌رییس هیأت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا، فریبا عباسی امروز به عنوان عضو هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت ایرانگردی و جهانگردی منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: به موجب این حکم جنابعالی به عنوان «سرپرست شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به درگاه خداوند متعادل در جهت تحقق اهداف تعیین شده در چارچوب مفاد اساسنامه آن شرکت، قانون تجارت و با رعایت صرفه و صلاح شرکت مذکور انجام وظیفه فرمایید.

فریبا عباسی ضمن عضویت ۶ ساله در هیئت‌مدیره، پیش از این، مدیر امور بین‌الملل و معاون اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، مدیرکل امور بانوان در سازمان جمعیت مهر جوانان، عضو هیات علمی توسعه سازمان علوم و فنون، مشاور گردشگری کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، مشاور رسانه‌ای معاون امور اقتصادی وزارت کار، تعاون و رفاه امور اجتماعی، مدیرعامل شرکت داده‌پردازان تجارت‌سهند، عضو هیئت‌مدیره تعاونی توسعه عمران بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071200858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha