کارگاه آموزش گردشگری روستایی در مسجدسلیمان برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مسجدسلیمان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی گردشگری در این شهرستان، از آشنایی بخشداران و دهیاران شهرستان‌های اندیکا و مسجدسلیمان با مفاهیم گردشگری طی این کارگاه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، ایوب سلطانی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته گردشگری، به همت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و به میزبانی پایگاه منظر فرهنگی و صنعتی مسجدسلیمان، کارگاه آموزشی روستایی در محل سالن آموزش شرکت نفت مسجدسلیمان برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مسجدسلیمان با اشاره به این موضوع که جامعه هدف این کارگاه به طور عمده بخشداران و دهیاران روستاهای مستعد گردشگری شهرستان‌های مسجدسلیمان و اندیکا بودند، افزود: گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز، مفاهیم توسعه پایدار گردشگری در گردشگری روستایی، تولید سرمایه‌های نمادین در گردشگری، نمونه‌های موردی موفق در گردشگری روستایی از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی بودند.

او خاطرنشان کرد: کارگاه یادشده با تدریس محسن عاشوری از صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه گردشگری با حضور بیش از ۵۰ دهیار و بخشدار روستا برگزار شد.

سلطانی خاطرنشان کرد: به حاضران در این دوره آموزشی گواهی شرکت در دوره از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071400925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha