آزادسازی کامل عرصه قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد تا یکسال آینده

استاندار لرستان از آزادسازی کامل عرصه قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد تا یکسال آینده خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، فرهاد زیویار جمعه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۲ در حاشیه تخریب املاک عرصه قلعه فلک‌الافلاک با اعلام این خبر گفت: باید تلاش کنیم با اعتباراتی که در اختیار است، آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک در یک پروسه زمانی حداکثر یک‌ساله صورت گیرد.

استاندار لرستان اظهار کرد: قلعه فلک‌الافلاک یکی از سرمایه‌های اساسی لرستان در سطح ملی به شمار می‌رود، به نحوی که در دولت‌های مختلف بنا بود عرصه بنا و سازمان‌های اداری اطراف آن آزادسازی و ساماندهی شوند، اما خوشبختانه در دولت سیزدهم، رئیس‌جمهوری در سفر خود به لرستان، مصمم شدند که به هر نحوی شده گامی مهم در این‌خصوص برداشته شود.

او خاطر نشان کرد: بخشی از عرصه قلعه فلک‌الافلاک مربوط به مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که خوشبختانه این مجموعه نیز دراین‌رابطه همکاری خوبی داشته و در آینده نزدیک آن بخش نیز آزادسازی خواهد شد.

زیویار اضافه کرد: دوشنبه هفته آینده نیز جلسه‌ای در تهران با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط در رابطه ‌با همین موضوع در خصوص دستور رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد و تصمیمات نهایی در این مورد اتخاذ می‌شود.

استاندار لرستان تأکید: آزادسازی کامل عرصه قلعه فلک الافلاک یکی از مطالبات جدی مردم است که در این خصوص مجموعه دولت و سپاه پاسداران با همکاری و تعامل در این راستا تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071400935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha