برگزاری نشست تخصصی گردشگری در تنگستان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تنگستان از برگزاری نشست تخصصی گردشگری در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، سیدمهدی آذریان با اعلام این خبر گفت: نشست تخصصی گردشگری با محوریت و شعار جهانی «گردشگری و سرمایه‌گذاری‌های سبز» روز پنجشنبه‌ ۱۲ مهرماه جاری در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی تنگستان برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تنگستان افزود: در این نشست بر لزوم توجه بیشتر به حوزه گردشگری تاکید شد و راهکارهای توسعه زیرساختی و فرهنگی این صنعت تشریح شد.

او ادامه داد: از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست نقش مردم و جوامع محلی در توسعه گردشگری بود که با مصادیق لازم و بر اساس بوم منطقه بیان شد.

آذریان در پایان خاطرنشان کرد: غنای آیینی و وجود جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار در تنگستان می‌تواند پتانسیل خوبی برای رونق صنعت گردشگری باشد که در کنار حضور گردشگر، اشتغال پایدار را نیز به دنبال دارد و چنین نشست‌هایی که با حضور استاتید فن برگزار می‌شود به این موضوع با اهمیت کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام پهلوزاده امام جمعه تنگستان، احمد لطفی فرماندار، حسین مظفری پژوهشگر و مدرس دانشگاه، عماد شیرویس رئیس جامعه‌ای راهنمایان گردشگری، محمد کنگانی مدیر موسسه سیراف پارس و فعال گردشگری، اعضای شورای اسلامی شهرستان و اقشار مختلف علاقه‌مند به این حوزه از شرکت کنندگان در این نشست بودند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071500972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha