معرفی ظرفیت‌های گردشگری آذربایجان غربی در پنجمین جشنواره روستایی و عشایری تهران 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: حضور علاقه‌مندان به حوزه گردشگری و مشتاقان محصولات صنایع‌دستی در غرفه استان در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی محصولات روستایی و عشایری تهران فرصت مناسبی را برای معرفی جاذبه‌های مختلف گردشگری استان و معرفی ظرفیت‌های آن فراهم کرده است. 

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری با اعلام این مطلب اظهار کرد: در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی محصولات روستایی و عشایری تهران با حضور تمامی استان‌ها و با حدود یک هزار و ۲۰۰ غرفه از ۱۲ تا ۱۸ مهر ماه سال جاری در مصلی حضرت امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: این اداره‌کل با حضور موثر در پاویون دفتر امور روستایی و عشایری استانداری به معرفی ظرفیت‌های گردشگری، صنایع‌دستی و میراث ملموس و ناملموس پرداخته است. 

او ادامه داد: تزئین غرفه با محصولات صنایع‌دستی استان، توزیع کتابچه‌های مختلف راهنمای گردشگری، پوسترهای محصولات مختلف صنایع‌دستی‌ نقشه‌های راهنما، پخش ویدئوکلیپ از تلویزیون مستقر در غرفه به‌همراه توضیحات کارشناس ایت اداره کل، مورد استقبال خوب و قابل توجه مراجعان و مخاطبان نمایشگاه قرار گرفته است. 

صفری تصریح کرد: به‌جز غرفه‌ استان بیش از ۲۷ نفر از هنرمندان صنایع‌دستی، ارائه‌کنندگان محصولات ارگانیک کشاورزی، مالکان اقامتگاه‌های بوم‌گردی، تهیه‌کنندگان داروهای گیاهی و سایر حوزه‌های خدمات و تولیدات روستایی نیز در نمایشگاه حضور دارند که در کنار سایر هموطنان به نمایش آثار خود پرداخته‌اند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: حضور مدیر کل دفتر امور روستایی و عشایری در غرفه استان و سایر مقامات استانی و کشوری که عموما با استقبال روبرو بود از کیفیت ارائه خدمات همراه بوده از دیگر نکات قابل ذکر است. 

صفری گفت: در این نمایشگاه از بازدیدکنندگان با انواع میوه‌های محلی از جمله سیب و انگور محلی استان پذیرایی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071500999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha