راه‌اندازی میز ارتباطات مردمی در استان فارس

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از راه‌اندازی میز ارتباطات مردمی با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، سید مؤید محسن‌نژاد ضمن اعلام این خبر گفت: میز ارتباطات مردمی برای دریافت و رسیدگی به‌درخواست‌های مردمی با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های دولت مردمی، 19، 20 و 21 مهرماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: تمامی هم استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس  به نشانی فارس، شیراز، بلوار مدرس، روبروی فضیلت، درخواست‌های خود را در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مطرح کنند.

محسن‌نژاد اظهار کرد: در این ارتباط مردمی، میثم آسوپا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر از ساعت ۸ تا ۱۸ پاسخگوی مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071601093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha