حمل و نقل هوایی لازمه توسعه صنعت گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت توسعه صنعت گردشگری در استان حمل و نقل هوایی را لازمه توسعه صنعت گردشگری در مرکز استان دانست.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده امروز ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ در نشست با مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان، افزود: سیستم حمل و نقل هوایی یکی از عمده‌ترین عناصر تشکیل دهنده صنعت گردشگری می باشد که بخشی از هزینه‌های گردشگری را به خود اختصاص می دهد و توسعه و گسترش صنعت توریسم منوط به توسعه امکانات حمل و نقل است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مهیا بودن زیرساخت‌های فرودگاهی در شهرهای یاسوج و گچساران، تصریح کرد: فرودگاه یاسوج دارای تجهیزات کامل و موقعیت ترانزیتی، گردشگری ملی و بین المللی بوده و هرگونه افزایش پرواز در این فردوگاه بسیار سودآور است.

احمدزاده با بیان اینکه، شرکت هواپیمایی ماهان از لحاظ ناوگان هوایی در جابه‌جایی مسافر نقش بالایی ایفا می‌کند، افزود: افزایش تعداد پروازها در کهگیلویه و بویراحمد موجب توسعه و رونق سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری، رشد تولید و افزایش تعداد مسافرین می‌شود.

در پایان این نشست حمید عرب‌نژاد مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان آمادگی این شرکت را برای افزایش تعداد پروازها و فعالیت ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071901250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha