اجرای طرح سفرکارت برای نخستین‌بار در کردستان

رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از اجرای طرح سفرکارت در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، تیمور خالدی روز چهارشنبه 19 مهرماه 1402 در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و فعالان بخش خصوصی استان برگزار شد گفت: علاقه‌مندان به مسافرت و گردش از این پس می‌توانند در قالب سفرکارت، برای انجام سفرهای خود وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.

رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری کردستان اظهار کرد: هم‌اکنون هماهنگی و عقد قرارداد میان دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حال انجام است که به‌زودی نهایی خواهد شد.

او هدف از اجرای این طرح را ایجاد شور و نشاط اجتماعی، رونق بیشتر سفر و ایجاد محرک در حوزه گردشگری عنوان کرد و افزود: زمانی که یک گردشگر قصد سفر دارد، باید به دفاتر گردشگری طرف قرارداد با بانک مهر ایران مراجعه کرده تا او را به بانک معرفی ‌کنند.

خالدی یادآور شد: پرداخت این تسهیلات به دو شکل سفرکارت و حمایتی است که تا سقف 100 میلیون تومان به گردشگران داده می‌شود و نحوه بازپرداخت آن هم به‌صورت  6 ماهه و 20 ماهه با نرخ سود 4 درصد است.

رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری کردستان بیان کرد: بانک طرف قرارداد هم ظرف مدت ۵ روز به درخواست گردشگر متقاضی دریافت این تسهیلات پاسخ می‌دهد.

 او اظهار کرد: هم‌اکنون 59 دفتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری در استان به‌صورت مستمر در حال ارائه خدمات به متقاضیان و گردشگران داخلی و خارجی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071901257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha