حفاظت از آثار تاریخی با همکاری نهادهای انتظامی و یگان حفاظت میراث‌فرهنگی میسر می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان ضمن قدردانی از فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان گفت: اهمیت حفاظت از آثار تاریخی بسیار مهم است و حفاظت از آن‌ها با همکاری نهادهای انتظامی و یگان حفاظت میراث‌فرهنگی میسر می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی، مدیرکل و معاونان اداره‌کل با حضور در موزه مردم‌شناسی خلیج‌فارس از زحمات فرماندهی و نیروی‌های یگان حفاظت میراث‌فرهنگی قدردانی و تشکر کردند.

محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در این مراسم ضمن گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی گفت: در استان 423 اثر در فهرست آثار ملی ثبت‌ شده که مسئولیت یگان حفاظت برای حفاظت و پاسداشت از آثار تاریخی سنگین است.

او بر رعایت دقیق قوانین و دستورالعمل‌های یگان حفاظت توسط نیروهای یگان حفاظت استان تأکید کرد و افزود: اهمیت حفاظت از آثار تاریخی از نظر اینکه هویت یک منطقه هستند بسیار مهم است و حفاظت از آن‌ها با همکاری نهادهای انتظامی و یگان حفاظت میراث‌فرهنگی میسر می‌شود.

در ادامه مدیرکل به همراه معاونان از بخش‌های موزه مردم‌شناسی خلیج‌فارس بندرعباس بازدید و به بررسی مشکلات این موزه پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071901289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha