معرفی ظرفیت‌های گردشگری همدان در نمایشگاه روستا آباد

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: شرکت علیصدر همدان به نمایندگی از مجموعه گردشگری‌ استان همدان در نمایشگاه روستا آباد شرکت کرد تا ظرفیت‌های گردشگری استان را معرفی کند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، کریم ملکی، اظهار کرد: نمایشگاه روستا آباد از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد و علاقه‌مندان از این نمایشگاه و غرفه علیصدر همدان بازدید کردند.

او ادامه داد: شرکت سیاحتی علیصدر همدان به نمایندگی از مجموعه‌های گردشگری استان همدان حضور پیدا کرد تا ظرفیت‌های گردشگری استان را با محوریت غار علیصدر و منطقه توریستی تفریحی عباس‌آباد به خوبی معرفی کند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با تاکید بر اینکه غار شگفت‌انگیز علیصدر برند گردشگری استان همدان است، خاطرنشان کرد: این مجموعه سالانه پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی است و بسیاری از گردشگران برای چندمین بار از این غار زیبا بازدید می‌کنند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر افزود: استان همدان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری، تاریخی، طبیعی، فرهنگی و… دارد که یکی از زیباترین آن‌، غار علیصدر به عنوان بزرگ‌ترین غار آبی قابل قایقرانی در جهان است.

او به وجود ظرفیت اقامتی این شرکت در مجتمع تفریحی و توریستی عباس‌آباد به عنوان بام همدان اشاره کرد و گفت: تلاش ما این است در بام همدان فضای دلنشین و آرام و با امکانات مناسب برای گردشگران و مسافران فراهم شود.

ملکی افزود: گردشگران در شش ماهه دوم سال با سفر به همدان می‌توانند از تخفیف‌های خوب این مجموعه در بازدید از غار علیصدر و استفاده از سوئیت های اقامتی مجتمع عباس‌آباد همدان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072001305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha