غرفه ایران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری TTG ایتالیا افتتاح شد

شصتمین دوره نمایشگاه «تی تی جی» ۲۰۲۳، ایتالیا با حضور نمایندگان و کنشگران صنعت گردشگری ایران در شهر ریمینی ایتالیا آغاز  به کار کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، در این نمایشگاه که روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۲ افتتاح شد، غرفه ایران در سالن شماره C۳ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های RIMINI EXPO CENTER قرار دارد.

این نمایشگاه تا ۲۱ مهر ماه دایر خواهد بود و تورگردانان ایرانی شامل سیتو تراول- گردش سبز سیوان – ارگ جدید- پاسارگاد گشت – آژانس خدمات مسافرتی پردیسان - دفتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری آلما سفر پارسی - السا پرواز در طول این سه روز، جاذبه‌های گردشگری، ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و تورهای سفر به ایران را به گردشگران و بازدیدکنندگان معرفی خواهند کرد.

محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، در مراسم آغاز به کار غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه TTG ایتالیا گفت: با توجه به ظرفیت‌های بیشمار گردشگری ایران در حوزه‌های مختلف تاریخی و تمدنی و نیز وجود آثار طبیعی و دیدنی فراوان در نقاط مختلف کشورمان و همچنین علاقه و اشتیاق گردشگران دنیا برای بازدید از ایران، شرکت در نمایشگاه‌های گردشگری فرصتی مناسب و مغتنم برای معرفی بیشتر و بهتر این ظرفیت‌ها است.

او با اشاره به حضور نمایندگان گردشگری ایران در این نمایشگاه و تأثیر شرکت در رویدادهای بین‌المللی در مسیر مقابله با ایران‌هراسی خاطرنشان کرد: کنشگران صنعت گردشگری کشورمان در اینگونه رویدادها می‌توانند ضمن مذاکره با همتایان خود از سراسر دنیا، سهم بیشتری از گردشگران دنیا را به تورهای خود و بازدید از ایران اختصاص دهند و در کنار آن چهره واقعی کشورمان را به دنیا معرفی کنند.

نمایشگاه «تی تی جی»، مهمترین نمایشگاه B۲B در کشور ایتالیا و از معروفترین رویدادهای گردشگری دنیا و مرکز تبادل اطلاعات، ایده‌ها و نوآوری ها برای توراپراتورهای گردشگری سراسر جهان است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، توسعه صنعت گردشگری کشور ایتالیا، بازاریابی و رشد صنعت گردشگری در سراسر جهان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072201360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha