لزوم اهتمام ویژه برای تسریع در اجرایی شدن پروژه گردشگری مسیر قشلاق-گریزه سنندج کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان بر لزوم همراهی و اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در اجرایی شدن پروژه گردشگری مسیر قشلاق-گریزه سنندج تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، آرمان وطن‌دوست در جلسه بررسی طرح اقامتی، رفاهی و گردشگری مسیر قشلاق-گریزه با عنوان سنه پارک که با حضور نماینده ادارات مربوطه و سرمایه‌گذار پروژه در سنندج برگزار شد، گفت: محور قشلاق ـ‌گریزه سنندج یکی از بزرگترین پروژه‌های گردشگری غرب کشور است و اجرایی شدن آن فرصت بسیار مناسبی را برای توسعه زیرساخت‌ها و بهبود وضعیت گردشگری در استان فراهم می‌کند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان با اشاره به اینکه این طرح با ظرفیت‌های طبیعی بالقوه به‌عنوان بزرگترین پروژه گردشگری غرب کشور، به طول ۶ کیلومتر اجرا می‌شود، اظهار کرد: در این مجموعه امکاناتی از قبیل اجرای کمپینگ گردشگری، بازارچه صنایع‌دستی، المان‌های تاریخی، پیست اسب سواری، پیست حرفه‌ای دوچرخه‌سواری، سایت اسکیت، محوطه‌های وسیع برای تفریح خانواده‌ها و... در دستور کار قرار گرفته است.

او با تاکید بر تشکیل کارگروه تخصصی به‌منظور بررسی و رفع مشکلات طرح اقامتی، رفاهی و گردشگری مسیر قشلاق- گریزه، افزود: از ادارات مربوطه انتظار داریم ضمن تعامل و همکاری همه‌جانبه، در راستای اجرای این طرح اهتمام ویژه داشته باشند.

وطن‌دوست با بیان اینکه این اداره‌کل با جدیت تمام، پیگیر رفع مشکلات و چالش‌های مربوط به این پروژه است، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بی‎شمار استان در بخش گردشگری، از طرح‌های توسعه گردشگری پایدار در استان به‌صورت ویژه حمایت می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان یادآور شد: امید است با همکاری دستگاه‌های مربوطه و با حمایت همه‌جانبه از بخش خصوصی و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این حوزه، مسیر توسعه گردشگری در استان بیش‌ازپیش هموار شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072401494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha