معرفی ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه گردشگری به بانک‌های کرمانشاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از معرفی ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه گردشگری برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی شده‌ است.

به‌گزارش میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز دوشنبه ۲۴ مهرماه در جلسه پیگیری پرداخت تسهیلات به پروژه‌های گردشگری استان، اظهار کرد: از محل اعتبارات تبصره ۱۸ و کمک های فنی اعتباری و مصوبات سفر رئیس جمهوری به طرح‌های سرمایه‌گذاری، ۴۰۰ میلیارد توان پروژه برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: در سال  ۱۴۰۱ مبلغ  ۱۲۸ میلیارد تومان میزان اعتبارات این اداره‌کل از محل تبصره ۱۸ بوده است.

او ادامه داد:  میزان سهم اعتبارات تبصره ۱۸ اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۱۶ میلیارد است.

فرمانی گفت: همچنین میزان کمک‌های فنی اعتباری به پروژه‌های گردشگری و صنایع‌دستی سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰ میلیارد تومان بوده است.

او افزود: میزان اعتبارات اختصاص یافته در حوزه کمک‌های فنی اعتباری سال ۱۴۰۲ حدود ۳۰ تا ۵۰ میلیارد  تومان است که ظرفیت بسیار مناسبی برای کمک به سرمایه‌گذاری در گردشگری استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با بیان اینکه حدود ۴۰۰ میلیارد تومان تا کنون پروژه تسهیلاتی به بانک‌ها معرفی شده است، گفت: بانک‌های عامل ما شامل بانک ملی، توسعه تعاون، کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید هستند.

او افزود: حمایت از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی از اولویت‌های کاری ما است و تسهیل‌گری در این حوزه را با جدیت دنبال می‌کنیم.

فرمانی در خاتمه تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰۰ پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری و صنایع‌دستی مورد موافقت اداره‌کل قرار گرفته‌اند که در صورت دریافت مجوز ایجاد تحولی اساسی در صنعت گردشگری استان ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072401501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha