چندین هتل و فضای اقامتی در سوادکوه احداث می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از احداث چندین هتل و فضای اقامتی در شهرستان سوادکوه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، صادق برزگر عصر یکشنبه ۲۳مهر ۱۴۰۲ در بازدید از مجموعه‌های گردشگری در شانزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به عنوان نماینده تام‌الاختیار، اظهار کرد: تلاش داریم بتوانیم زیرساخت‌های لازم گردشگری در این منطقه را فراهم کرده و با رفع موانع در راستای سرمایه‌گذاری در این حوزه تا حد امکان باز ظرفیت‌های موجود بهره‌برداری کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در خصوص پروژه‌های تعریف شده سوادکوه ، تصریح کرد: در حال حاضر در سطح شهرستان چندین هتل برای ایجاد زیرساخت‌های اقامتی در دستور کار قرار گرفت که در فرآیند اخذ استعلامات لازم و رفع موانع و مشکلات قرار دارد.

برزگر ادامه داد: خوشبختانه جاذبه‌های طبیعی این شهرستان به لحاظ کمی و کیفی قابلیت خیلی خوبی دارد امیدوارم با جذب سرمایه‌گذار بومی و ارائه تسهیلات در جهت توسعه و بهره برداری فازهای مختلف، شاهد پیشرفت فیزیکی خوب این پروژه باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران خاطرنشان کرد: اداره‌کل در تلاش است در فرایند استعلامات و کارگروه‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط این مشکلات را برطرف کند.

بازدید از پروژه‌های گردشگری و اقامتگاه‌های بومگردی در روستاهای اوزود، لمزر، شیش رودبار و تجدید میثاق و اداء احترام به شهدا سوادکوه از دیگر برنامه‌های شانزدهمین سفر استانی استاندار مازندران بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072401514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha