حملات رژیم صهیونیستی ادامه یابد، مسلمانان بی‌تاب می‌شوند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: چنانچه جنایت رژیم صهیونیستی ادامه یابد، مسلمانان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌‎تواند جلوی آن‌ها را بگیرد.

به گزارش میراث آریا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(سه‌شنبه) در دیدار حدود هزار نفر از نخبگان کشور شامل برگزیدگان کنکور، برگزیدگان المپیادها، استادان جوان، برگزیدگان جایزه‌های علوم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار کردند: حرف اول من این است که جامعه علمی کشور، نخبگان کشور، امروز به یک حرکت و خیز جدید احتیاج دارند.

ایشان افزودند: این خیز جدید باید با استفاده از همراهی این دولت و همکاری مسئولان جوانی که در بدنه دولت حضور دارند و همت خود شما مجموعه نخبگان، انجام بگیرد. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کردند: چنانچه جنایت رژیم صهیونیستی ادامه یابد، مسلمانان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌‎تواند جلوی آن‌ها را بگیرد.

ایشان افزودند: این را بدانند و دیگر توقع نکنند که نگذارید فلان گروه، فلان کار را انجام دهد چون کسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد وقتی بی‌تاب شدند. این واقعیتی است که وجود دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیان کردند: البته رژیم صهیونیستی هر کاری بکند، نمی‌تواند شکست مفتضحانه‌ای که در این قضیه خورد را جبران کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی باید محاکمه شود گفتند: در قضیه فلسطین آنچه که جلوی چشم همه دنیاست، جنایت نسل‌کشی رژیم غاصب است؛ این را همه دنیا مشاهده می‌کنند.

ایشان تاکید کردند: مسئولان برخی کشورها که با مسئولان کشور ما در دفاع از رژیم غاصب صهیونیستی صحبت کردند، اعتراض‌شان این بود که چرا فلسطینی‌ها، غیر نظامیان را کشتند. اولا این حرف، خلاف واقع است؛ یعنی اصلا این‌ها که در شهرک‌ها هستند، غیر نظامی نیستند بلکه همه مسلح هستند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: بر فرض هم که غیرنظامی باشند، حالا چه تعداد غیر نظامی کشته شدند؟ صد برابر آن‌ها را این رژیم غاصب، از زن و بچه و پیر و جوان و غیر نظامی می کُشد؛ آن هم در ساختمان‌های غزه که نظامیان در آن‌ها ساکن نیستند؛ نظامیان در جای خود هستند و آن‌ها می‌دانند که این‌ها، هم مردم هستند و هم مراکز پر جمعیت را انتخاب می‌کنند و می‌زنند.

ایشان تاکید کردند: در همین چند روز، فلسطینی‌ها چند هزار کشته دادند؛ این جنایتی است که جلوی چشم همه مردم دنیا قرار دارد. رژیم غاصب صهیونیستی، حتما باید محاکمه شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا در جنایات اخیر مسئول است، اظهار داشتند: آن‌طوری که اطلاعات متعدد به ما می‌گوید، سیاست جاری این روزها و هفته اخیر در داخل رژیم صهیونیستی را آمریکایی‌ها تنظیم می‌کنند؛ آن‌ها سیاست‌گذارند.

ایشان با بیان اینکه آمریکایی‌ها مسئولیت خود را مورد توجه قرار دهند گفتند: بمباران‌ها باید فوراً متوقف شود چراکه ملت‌های مسلمان به طور جدی عصبانی‌اند؛ نشان‌های آن را در اجتماعات گروه‌های مردمی نه فقط در کشورهای اسلامی بلکه در کشورهای اروپایی و غربی را می‌بینیم. کشورهای اسلامی هم که روشن است. مردم عصبانی اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072501607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha