نظارت بر سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی و تاسیسات گردشگری زنجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از نظارت بر سرویس بهداشتی بین‌راهی، تاسیسات گردشگری و اماکن تاریخی استان به‌منظور ارتقای سطح کیفیت خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران خبر داد. 

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ گفت: نظارت شدید بر تاسیسات گردشگری بین‌راهی استان زنجان آغاز شده است. 

نظارت بر سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی و تاسیسات گردشگری زنجان


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، جایگاه‌های سوخت، مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مسافرخانه‌ها، مهمانپذیرها و غیره در قالب گشت مشترک با حضور اعضای ستاد سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی مورد نظارت و بازرسی قرار گرفت. 

او در ادامه به اهمیت بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری اشاره کرد و گفت: بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری باید با جدیت دنبال شود. طی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هم‌اکنون با راه‌اندازی بخش ثبت شکایات از سرویس‌های بهداشتی در سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ زیر نظر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زمینه مساعدی برای ارزیابی وضعیت موجود و رفع سریع نواقص ایجاد شده است. 

نظارت بر سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی و تاسیسات گردشگری زنجان


صفوی افزود: گردشگرانی که به استان زنجان سفر می‌کنند باید بهترین خدمات را دریافت کنند تا بتوانند مبلغان خوبی برای استان باشند و این مسئله مستلزم نظارت دقیق بر خدمات ارائه شده در تاسیسات گردشگری استان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072501629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha