توسعه گردشگری ساحلی و هوایی در سیریک با ایجاد سایت گردشگری هوایی

نشستی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و شهردار و رئیس شورای شهر سیریک در راستای توسعه گردشگری این شهر برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ در این نشست با اشاره ظرفیت‌های طبیعی و دریایی شهر سیریک گفت: شهر سیریک به دلیل برخوداری از سواحل خلیج فارس و نیز واقع شدن در محدوده سواحل مکران یکی از سواحل مهم برای توسعه گردشگری ساحلی، دریایی و هوایی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان ادامه داد: بر همین اساس توسعه زیرساخت‌های گردشگری در سواحل یکی از برنامه‌های این اداره کل است.

او با بیان اینکه سواحل سیریک دارای قابلیت ایجاد سایت گردشگری هوایی را دارد، افزود:  فعال سازی سایت گردشگری هوایی در محدوده سواحل سیریک در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد که این سایت علاوه بر رونق اقتصادی می‌تواند در ایجاد اشتغال پایدار و رونق بیش از پیش صنعت گردشگری موثر باشد.

شهردار سیریک نیز در این نشست ضمن تشکر از   تکمیل زیرساخت‌ گردشگری پارک ساحلی شهر سیریک توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در ساحل سیریک نقش مهمی در جذب و ماندگاری گردشگران در این شهر خواهد داشت.

او در ادامه خواستار تسریع در روند صدور مجوزها و موافقت اصولی برای ایجاد تأسیسات گردشگری به سرمایه‌گذاران سیریک شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072701723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha