حضور مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد در بیست‌وپنجمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد به عنوان یکی از اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری در نشست مجمع عمومی و شورای اجرایی گردشگری به عنوان مهم‌ترین رویدادهای بین‌المللی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد؛ سید محمد حسین حجازی مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد و مسئول دبیرخانه هلدینگ گردشگری و تفریحات شهر تهران به همراه مهندس سید عزت ‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشوز و هیات همراه در بیست ‌و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری شرکت کرد.

در اجلاس گردشگری سه موضوع دنبال شد که می‌توان به پیگیری برای برگزاری اجلاس گردشگری شهری در تهران در مذاکرات انجام شده با زوراب دبیرکل سازمان جهانی گردشگری، دعوت از او برای شرکت در نمایشگاه بین المللی گردشگری و بازدید از اماکن گردشگری شهر تهران و همچنین پیگیری ایجاد دفتر منطقه‌ای گردشگری شهری سازمان جهانی گردشگری در تهران اشاره کرد.

بیست‌ و پنجمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در شهر سمرقند با حضور نمایندگان عالی تمامی کشورهای عضو در سمرقند برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072901843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha