پاسخگویی مدیرکل میراث‌فرهنگی هرمزگان به مشکلات مردم در سامانه سامد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در مرکز پاسخگویی برخط مدیران از طریق سامانه ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردمی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز یکشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲   با حضور در محل استانداری هرمزگان از طریق ارتباط تلفنی مستقیم به پرسش‌ها و مسائل هم استانی‌‎ها  در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پاسخ داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در این خصوص اظهار کرد: مهم‌ترین درخواست‌های مطرح‌شده توسط مخاطبان مربوط به تسهیلات صنایع دستی و مرمت آثار تاریخی بود.

او هدف از حضور در این برنامه را ارتباط مستقیم و سرعت‌بخشی در پاسخ‌گویی به مطالبات مردم و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات خواند و تصریح کرد: درخواست‌های مطرح‌ شده پس از ثبت و اولویت‌بندی توسط کارشناسان این مجموعه پیگیری و در دستورکار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402073001931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha