ترکیه‌ای‌ها از حالا می‌توانند با اوبر خدمات بالون‌سواری در کاپادوکیه را رزرو کنند

اوبر در حال برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بالون‌سواری در ترکیه به عنوان بخشی از استراتژی خود برای حرکت بیشتر به سمت گردشگری است.

به‌گزارش میراث آریا، اوبر اخیرا به کاربران این امکان را می‌دهد تا به عنوان بخشی از استراتژی خود برای پیشروی بیشتر در صنعت گردشگری، بالون‌سواری در مقصد توریستی محبوب ترکیه در کاپادوکیه رزرو کنند.

این شرکت اعلام کرده است که کاربران اپلیکیشن می‌توانند با پرداخت ۱۵۹ دلار یکی از ۲۰ مکان ثبت‌شده بر فراز کاپادوکیه، منطقه‌ای که به شهرهای غارنشینش معروف است، را رزرو کنند و در یک پرواز یک ساعت و نیمه، به تماشای طلوع خورشید بنشینند.

به گفته وزارت گردشگری و فرهنگ این ترکیه، کاپادوکیه تقریبا ۱۰ درصد از ۴۴.۶ میلیون بازدیدکننده خارجی ترکیه را در سال ۲۰۲۲ جذب کرده است.

اقدام اوبر برای ارائه بالون‌سواری جدیدترین پیشنهاد این شرکت خارج از حوزه خدمات تاکسی اینترنتی است. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا قایق‌سواری در امتداد رودخانه تیمز در لندن و همچنین استفاده از خدمات توک توک در سریلانکا و هند رزرو کنند. اوبر همچنین به کاربران بریتانیایی این امکان را می‌دهد که پروازها، قطارها و هتل‌ها را در برنامه خود رزرو کنند.

ترکیه همچنین به عنوان یکی از بازارهای با رشد سریع اوبر ظاهر شده است زیرا این شرکت گفته است که آمار سفرهای اوبری در این کشور بیش از ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080200049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha