بازارچه و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی، عامل بازاریابی و برندسازی صنایع‌دستی استان سمنان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: بازارچه و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی، عامل بازاریابی و برند سازی صنایع‌دستی استان سمنان است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده گفت: وجود بازارچه صنایع‌دستی و شرکت هنرمندان صنایع‌دستی در نمایشگاه‌های شهرستانی، استانی، منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی صنایع‌دستی موجب بازاریابی و برندسازی صنایع‌دستی استان سمنان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: در استان سمنان هرساله چندین نمایشگاه صنایع‌دستی برای افزایش فروش، حمایت از هنرمندان برگزار می‌شود و هنرمندان این استان برای شرکت در نمایشگاه‌های منطقه‌ای و ملی معرفی می‌شوند.

کرم‌زاده گفت: در مرکز استان سمنان، بازارچه دائمی صنایع‌دستی در دست‌ساخت است تا هنرمندان تولیدات صنایع‌دستی را در این بازارچه عرضه کنند و گردشگران نیز با حضور در این مکان با هنر این استان آشنا شوند.

او فراگیر کردن صنایع‌دستی در مجتمع‌های دائمی بین‌راهی کشور را راهکار دیگری برای فروش بیشتر صنایع‌دستی دانست و افزود: ما در کنار ایجاد این بازارچه دائمی و نمایشگاه‌های عرضه محصولات صنایع‌دستی باید طراحی و بسته‌بندی صنایع‌دستی را در استان ارتقاء دهیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزایش حمایت‌ها از صنایع‌دستی را یک نیاز و ضرورت دانست و گفت: اگر شهرداری‌ها برای توسعه صنایع‌دستی یک مکان دائمی و مناسب فروش را در هر شهر برای هنرمندان صنایع‌دستی در نظر بگیرند، محصولات صنایع‌دستی را باقیمت مناسب‌تری عرضه خواهد شد.

کرم‌زاده افزود: اگر یک شرکت سهامی صنایع‌دستی با مالکیت بخش خصوصی و یا دولتی تأسیس شود می‌تواند شعبه‌های فروش صنایع‌دستی را در کل کشور راه‌اندازی کند و افزایش تولید، اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی را در حوزه صنایع‌دستی کشور به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080200100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha