تسریع در اتمام پروژه احداث سرویس بهداشتی پاکدشت

مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه احداث سرویس بهداشتی شهرستان پاکدشت بازدید کرد.

به گزارش میراث‌آریا، وحید سلطانی، مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت میراث‌فرهنگی روز سه‌شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ با حضور در محل پروژه احداث سرویس بهداشتی شهرستان پاکدشت ضمن بازدید و مشاهده میزان پیشرفت این طرح به تسریع در اتمام آن تاکید کرد.

او در این بازدید که با حضور فلاحی، مسئول احداث سرویس‌های بهداشتی وزارتخانه در سطح کشور، تاجیک رییس اداره شهرستان پاکدشت و سایر دست‌اندرکاران انجام شد، ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته گفت: مصوبات ابلاغی ستاد ساماندهی سرویس‌های بهداشتی که به ریاست طاهره قیومی مشاور وزیر و مسئول پیگیری‌های ویژه تشکیل می‌شود، باید در اسرع‌وقت و بهترین شکل پیگیری و انجام شود.

سلطانی همچنین ادامه داد: این پروژه که به نام خدمات گردشگری پاکدشت مطرح می‌شود، از جاذبه های گردشگری شهر بوده و در مسیر زائران حرم امام رضا (ع) قرار دارد و از لحاظ معماری، فضا و خدمات ارائه شده دارای جذابیت است.

مشاور وزیر و مدیرکل حراست در پایان از پیگیری‌های متعدد روزانه مهندس ضرغامی در رصد و جریان قرار گرفتن کلیه اقدامات استان‌ها، مجموعه‌های تحت پوشش وزارتخانه و سایر نهادها و سازمان‌ها در تکمیل، تجهیز، احداث سرویس بهداشتی و ارائه خدمات به هموطنان در اقصی نقاط کشور قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080200110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha