نشست هم‌اندیشی با مدیران تأسیسات گردشگری و راهنمایان ایلام برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با مدیران تأسیسات گردشگری و راهنمایان تورهای ورودی به استان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: نشست هم‌اندیشی با مدیران بوم‌گردی‌ها، دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان تورهای گردشگری ورودی به استان و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر گردشگری و دیگر کارشناسان در سالن جلسات تالار فرهنگیان استان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: این نشست در راستای توجیه مدیران تأسیسات گردشگری استان در تقویت گردشگران داخلی و خارجی به استان برگزار شد.

شریفی در این نشست به نقش ارزشمند دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در توسعه صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه استان ایلام به‌عنوان استان نوظهور گردشگری معرفی شده است این امر با تشریک مساعی فعالان گردشگری تحقق یافته است.

او اظهار کرد: دفاتر خدمات مسافرتی در واقع پیشانی مواجهه نخستین متقاضیان با صنعت گردشگری به شمار می‌روند به گونه‌ای که توفیق یا عدم توفیق این واسطه‌ها بر موفقیت یا شکست برنامه‌های مقاصد گردشگری و عرضه کنندگان، تاثیر بسزایی دارد و می‌تواند به عنوان عاملی رونق‌بخش و متحول کننده صنعت گردشگری عمل کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در این نشست با اشاره به برخی مشکلات عنوان شده ضمن قول مساعد برای پیگیری موضوعات مطرح شده از طریق اداره کل، از مسئولین این انجمن خواست به عنوان یک نهاد صنفی رأساً نیز اینگونه مطالبات را بصورت مستمر پیگیری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080300148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha