تأکید رئیس‌کل دادگستری گلستان بر حمایت قضایی از تاسیسات گردشگری استان

رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: واحدهای خدماتی و رفاهی گردشگری استان در راستای توسعه گردشگری و جذب و افزایش ماندگاری مسافران حمایت قضایی می‌شوند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، حیدر آسیابی روز چهارشنبه سوم آبان‌ماه ۱۴۰۲ در بازدید از یک مرکز خدماتی رفاهی گردشگری در شهرستان کردکوی در غرب استان گلستان، گفت: این واحد خدماتی در خصوص بازپرداخت تسهیلات با مشکل مواجه بود که پس از بررسی و بازدید میدانی با حضور مدیر استانی بانک عامل و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تصمیمات مقتضی برای رفع مشکل اتخاذ شد.

رئیس‌کل دادگستری گلستان افزود: در دادگستری استان، برنامه‌های ویژه‌ای برای حمایت‌های قضائی و حل مشکلات واحدهای خدماتی و رفاهی گردشگری به‌منظور جذب و افزایش ماندگاری مسافران، دنبال می‌کنیم.

او خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات شاخص استان در این زمینه رفع موانع حقوقی طرح گردشگری جزیره آشوراده بود که با حل آن، زمینه برای اجرای این طرح پس ۲۵ سال، فراهم شد.


آسیابی افزود: هم‌زمان با برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در مناطق خوش آب‌وهوای استان مانند زیارت به‌منظور کمک به رونق اقتصادی بومیان، تلاش برای رفع موانع توسعه گردشگری این منطقه در قالب یک کارگروه ویژه، در حال انجام است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080400196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha