کارگاه آموزشی قانون سامانه مؤدیان و پایانه‌های فروشگاهی در زابل برگزار شد

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زابل گفت: کارگاه آموزشی قانون سامانه مؤدیان و پایانه‌های فروشگاهی در ادامه میراث‌ فرهنگی گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان زابل برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان، سیاوش سنجرانی بیان کرد: در این کارگاه چند ساعته که روز چهارشنبه برگزار شد، ناصر خودی زایی کارشناس ارشد مالیاتی شهرستان زابل به‌ صورت عملی نحوه کار با سامانه مؤدیان و پایانه‌های فروشگاه را به فعالان حوزه صنایع‌ دستی و سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی واحدهای اقامتی ارائه کرد.

او افزود: یکی از اهداف برگزاری این دوره شفافیت فعالیت‌های اقتصادی بود چرا که آن دسته از اشخاص حقوقی و حقیقی و فعالان اقتصادی و کسب‌وکارها که مشمول اجرای این قوانین هستند باید آشنایی کامل با قوانین و مقررات مرتبط با این قوانین را داشته باشند.

رئیس میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی زابل ادامه داد: سامانه مودیان امور مالیاتی، برای راحت‌تر کردن پرداخت مالیات و شفاف‌کردن نظام مالیاتی به وجود آمده و می‌تواند به‌ تمامی درگاه‌های خرده‌فروشان و واحدهای صنفی متصل شود و روند اخذ مالیات را ساده‌تر کند از این‌ جهت دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت صورت‌ حساب‌های مالیاتی نیست و تمامی بدهی‌ها هم به شکل آنلاین قابل‌ پرداخت است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080600223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha