11 طرح برای سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان بررسی شد

رئیس اداره مراکز و خدمات گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان در دومین جلسه کمیته اعتبار و تسهیلات میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان از بررسی 11 طرح گردشگری برای سرمایه گذاری خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، خدیجه براهویی روز پنجشنبه 4 آبان 1402 در ابتدا به ارائه گزارش مصوبات جلسه قبل که منجر به تأیید پنج طرح با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی شده است که برای تأیید به دبیرخانه استانی ارسال شده است، پرداخت.

او افزود: این جلسه به‌منظور بررسی درخواست‌های سرمایه‌گذاران، بهبود و تسهیل فرایند پرداخت تسهیلات پرداخت عادلانه برابر ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی با حضور اعضا تشکیل شد.

رئیس اداره مراکز و خدمات گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این کمیته به‌صورت تخصصی بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص 11 طرح در قالب درخواست‌های متقاضیان تسهیلات توسط اعضا انجام شد.

او بیان کرد: این جلسات بنا به‌ضرورت ابلاغ و تخصیص اعتبار به‌صورت مستمر با حضور اعضا به منظور تسهیل در امر اشتغال و سرمایه با اولویت معرفی پروژه‌های نیمه تمامی که تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسند و سپس سرمایه‌گذارانی که تاریخ افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های آنها در سال ۱۴۰۳ است.

همچنین در این جلسه در خصوص طرح‌های متقاضی تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080600225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha