مدیر کل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌فرهنگی به سیستان و بلوچستان سفر کرد

مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در سفر به سیستان و بلوچستان با سرپرست اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و کارشناسان بخش‌های مختلف این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان، سید امیر سید مؤمنی روز پنجشنبه 4 آبان ماه 1402 به‌ منظور دیدار چهره‌ به‌ چهره با کارکنان میراث‌ فرهنگی سیستان و بلوچستان در خصوص رسیدگی به مسائل و مشکلات مربوط به منابع انسانی، اظهار کرد: در حد توان و در چارچوب قانون تلاش خواهیم کرد مشکلات کارکنان را مرتفع کنیم تا به امید خدا بتوانیم قدردان زحمات همکاران باشیم.

او در ادامه به گفت‌وگو با سرپرست میراث‌ فرهنگی سیستان و بلوچستان مبنی بر مسائل و مشکلاتی مطرح و ارائه راهکارها اشاره کرد و افزود: جذب نیروی انسانی در حوزه‌های عمومی و به ویژه تخصصی شامل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و بررسی چارت تشکیلات اداری استان، بررسی وضعیت منابع انسانی و امورات اداری استان از دیگر اقداماتی بود که پرداخته شد.

مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اظهار کرد: وزارتخانه به جدیت و با تلاش مضاعف موضوع ارتقای سطح معیشتی کارکنان ستاد و استان‌ها را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080600234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha