درصدد برگزاری جشنواره زمستانی متفاوتی در استان همدان هستیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان اظهار کرد: درصدد هستیم جشنواره زمستانی امسال متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شود و زمینه ای برای شادی و نشاط اجتماعی فراهم شود.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محسن معصوم علیزاد در نخستین جلسه هم اندیشی جشنواره زمستانی که با حضور کارشناسان ادارات و سازمان‌های فرهنگی، شهرداری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، محیط زیست، ورزش و جوانان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد، گفت: جشنواره زمستانی در سال های اخیر با حضور شرکت‌های خصوصی در قالب نمایشگاه و راه اندازی غرفه و اجرای برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان افزود: امسال در نظر داریم جشنواره زمستانی را به صورت گسترده و با همکاری سایر ادارات و دستگاه های فرهنگی برگزار کنیم.

او تصریح‌ کرد: برگزاری برنامه‌های کارناوال شادی، مسابقه نقاسی ویژه کودکان، نمایشگاه گردشگری، تخفیف کالا توسط اصناف و... از اهم برنامه‌های پیش‌بینی شده جشنواره زمستانی در سال جاری است.

علی خاکسار، معاون گردشگری این اداره‌کل نیز  با بیان اینکه در صدد هستیم جشنواره امسال متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شود و زمینه ای برای شادی و نشاط اجتماعی فراهم شود، بیان‌ کرد: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط و رونق صنعت گردشگری، معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری در همدان برگزار می‌شود.

او اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد ارگان‌های فرهنگی برنامه‌های خود را برای جشنواره زمستانی تدوین و در جلسات بعدی کارشناسی شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080600241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha