برگزاری کارگاه‌های مدیریت و توسعه کسب‌وکار در صنایع‌دستی ویژه هنرمندان صنایع‌دستی یزد

معاون صنایع‌دستی استان یزد از برگزاری کارگاه‌های آموزشی مدیریت و توسعه کسب‌وکار در صنایع‌دستی خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، عبدالمجید عربی گفت: روز گذشته ۵ آبان ماه دو کارگاه آموزشی با محوریت مدیریت و توسعه کسب‌وکار در صنایع‌دستی ویژه هنرمندان و شاغلین صنایع‌دستی با همکاری دانشگاه علم و هنر یزد برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی استان یزد افزود: این دو کارگاه با حضور بیش از ۷۰ نفر از شاغلین صنایع‌دستی و با عناوین استراتژی هویت برند در صنایع‌دستی و بازاریابی در هنر و صنایع‌دستی برگزار شد.

به گفته او هویت برند، ابعاد هویت برند، لوگو فونت ثبات سبک شکل و فرم روش ایجاد هویت برند از مهم‌ترین مباحث مطرح‌شده در کارگاه اول بود.

عربی اضافه کرد: در کارگاه دوم، در خصوص چارچوب‌های بازاریابی صنایع‌دستی مانند بازاریابی خدمات و یا بازاریابی آثار هنری، مراحل بازاریابی در صنایع‌دستی، هدف‌گذاری بازارها و استفاده از ابزارهای بازاریابی برای برنامه‌ریزی بازاریابی به منظور جایگاه سازی یا جایگاه‌یابی در بازار و ارزیابی برنامه‌های بازاریابی صنایع‌دستی مطالبی بیان شد.

برگزاری کارگاه‌های مدیریت و توسعه کسب‌وکار در صنایع‌دستی ویژه هنرمندان صنایع‌دستی یزد

انتهای پیام/

کد خبر 1402080600269
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha