به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد، عبدالمجید عربی گفت: روز گذشته ۵ آبان ماه دو کارگاه آموزشی با محوریت مدیریت و توسعه کسبوکار در صنایعدستی ویژه هنرمندان و شاغلین صنایعدستی با همکاری دانشگاه علم و هنر یزد برگزار شد.
معاون صنایعدستی استان یزد افزود: این دو کارگاه با حضور بیش از ۷۰ نفر از شاغلین صنایعدستی و با عناوین استراتژی هویت برند در صنایعدستی و بازاریابی در هنر و صنایعدستی برگزار شد.
به گفته او هویت برند، ابعاد هویت برند، لوگو فونت ثبات سبک شکل و فرم روش ایجاد هویت برند از مهمترین مباحث مطرحشده در کارگاه اول بود.
عربی اضافه کرد: در کارگاه دوم، در خصوص چارچوبهای بازاریابی صنایعدستی مانند بازاریابی خدمات و یا بازاریابی آثار هنری، مراحل بازاریابی در صنایعدستی، هدفگذاری بازارها و استفاده از ابزارهای بازاریابی برای برنامهریزی بازاریابی به منظور جایگاه سازی یا جایگاهیابی در بازار و ارزیابی برنامههای بازاریابی صنایعدستی مطالبی بیان شد.
انتهای پیام/
نظر شما