جلسه پدافند غیرعامل در قم برگزار شد

جلسه پدافند غیرعامل روز ۸ آبان‌ ۱۴۰۲ در سالن جلسات اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم با حضور علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم برگزار شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، در این جلسه مقرر شد تا در ارتباط با توجه به مسئله پدافند غیرعامل، برای تمام مجموعه‌های گردشگری همچون اماکن اقامتی (هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها و ...)، مجتمع‌های بین‌راهی، اماکن تاریخی و ... جلسه‌ای برگزار شود.     

هفته نکوداشت پدافند غیرعامل امسال با شعار «ایران پایدار ، به وسعت ایمان، به بلندای امید – پدافند غیرعامل دفاع همه‌جانبه در برابر جنگ ترکیبی» از سوم تا دهم آبان‌ماه جاری است. 

پدافند غیرعامل، مجموعه اقدام‌های غیرنظامی را در بر می‌گیرد که هم در زمان جنگ و هم در زمان صلح در دستور کار قرار دارد. این اقدامات به افزایش بازدارندگی کشور، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری اقتصادی، پایداری ملی و آسان‌سازی مدیریت در زمان وقوع تهدید از سوی دشمن، خواهد انجامید.

سازمان پدافند غیرعامل در سال ۱۳۸۲ هجری خورشیدی با دستور رهبر معظم انقلاب شکل گرفت و در سال ۱۳۹۱ اداره‌های کل استانی این سازمان فعالیت خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080900410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha