کشف‌ و ضبط یک دستگاه فلزیاب در شهرستان بانه

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان از کشف‌ و ضبط یک دستگاه فلزیاب در شهرستان بانه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، سرهنگ محمدرضا زارعی در این‌باره گفت: برابر گزارش واصله از سوی اداره اطلاعات و امنیت کامیاران به اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان، مبنی بر کشف‌ و ضبط یک دستگاه فلزیاب و ادوات آن از یک دستگاه انوبوس مسافربری در محور مواصلاتی بانه- سقز، بررسی‌ و تحقیقات در دستور کار نیروهای یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی شهرستان بانه قرار گرفت.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با بیان اینکه هیچ شخص یا اشخاصی مسئولیت دستگاه کشف شده را عهده‌دار نشده است، اظهار کرد: دستگاه فلزیاب ضبط شده در حکمی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان بانه به اداره‌ میراث‌فرهنگی این شهرستان تحویل داده شد.

او یادآور شد: خرید، فروش، نگهداری و استفاده از دستگاه‌های فلزیاب منوط به اخذ مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است در غیر این صورت با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080900455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha