برگزاری کارگاه آموزش سفال برای دانشجویان سراوان سیستان و بلوچستان

کارگاه آموزش سفالگری با هدف آشنایی جوانان با آثار تاریخی و صنایع دستی سراوان ویژه دختران دانشجو دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، کارگاه آموزش سفالگری به‌ همت دانشگاه پیام نور سراوان و با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان ویژه دانشجویان دختر به مدت ۱۰ روز به صورت عملی امروز چهارشنبه 10 آبان ماه 1402 در محل مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه پیام نور برگزار شد.

وضعیت سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی در شهرستان سراوان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت

همچنین صبح امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزش سفالگری، بازدید مشترک مسئولان میراث‌ فرهنگی سراوان، اداره راهداری، حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان آخرین وضعیت سرویس‌های بهداشتی بین‌ راهی و مکان‌های گردشگری در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه‌ به اینکه بازسازی، مرمت و تجهیز سرویس‌های بهداشتی بین‌ راهی یکی از تأکیدات مقام عالی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای رفاه حال بازدیدکنندگان است در این بازدید بر ساخت و تجهیز سرویس‌های بهداشتی مناطق گردشگری و تاریخی شهرستان سراوان تا قبل از ایام نوروز تأکید شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081000478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha