جلسه هیئت راهبردی پایگاه کندوان برگزار شد/ کندوان به قطب سرمایه‌گذاری منطقه تبدیل شود

جلسه هیئت راهبردی کندوان به ریاست جبارعلی ذاکری معاون عمرانی استاندار و با حضور مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، فرماندار شهرستان اسکو و اعضای هئیت راهبردی کندوان سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی، در جلسه پایگاه ملی و جهانی کندوان، جبارعلی ذاکری ثبت جهانی روستای تاریخی کندوان را  افتخاری بزرگ برای ملت ایران خواند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: تبریز به شهر اولین‌ها معروف است، ثبت جهانی کندوان به‌عنوان اولین روستای ایران در دهکده جهانی گردشگری اتفاقی مهم بود که برای اولین بار در استان آذربایجان‌شرقی محقق شد.  

او تصریح کرد: نیاز است علاوه بر تعریف و تمجید از ثبت جهانی کندوان، تحقق مسئله تبدیل این روستای تاریخی به قطب سرمایه‌گذاری منطقه در مرکز توجه عوامل ذی‌ربط قرار گیرد.

ذاکری خواستار توجه ویژه به مسئله جذب سرمایه‌گذاران مطرح داخلی در جلسات مولد سازی شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: در لحظه اعلام روستای کندوان به‌عنوان یکی از بهترین دهکده‌های گردشگری جهان، خرسندی غرورمندانه‌ای در چهرهٔ تمام حاضران، زحمتکشان و دست‌اندرکاران این رخداد ملی در کنار پوشش خبری منحصر به فرد این اتفاق، به خوبی قابل مشاهده بود.

در انتهای این جلسه معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی بر بهبود عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسانی کندوان تاکید کرده و بر اهمیت مسئله جاده‌ای محورهای مواصلاتی به روستای کندوان در خصوص بهبود وضعیت راه‌ها و کنترل ترافیک منطقه کندوان تاکید کرد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402081100553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha