هماهنگی برای ارزیابی شهرها و روستاهای ملی جهانی صنایع‌دستی

در جلسه‌ای با حضور نمایندگان استانداری و شهرداری های استان براهمیت بازدید های میدانی در دریافت افتخارات ملی و جهانی تاکید شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی، در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان فرمانداری و شهرداری‌های استان با حضور فرشاد به‌آفرین معاون صنایع دستی استان و رامین اسبقی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تبریز در ۸ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد، براهتمام مسئولین ذیربط شهرداری و استانداری‌های استان برای مثمر ثمر واقع شدن هرچه بیشتر شهر های کاندید ملی و جهانی صنایع دستی استان آذربایجان شرقی تاکید شد.

فرشاد به‌آفرین گفت: شهرهای استان آذربایجان شرقی در حیطه صنایع دستی ظرفیت بالایی داشته و بهره برداری از این فرصت‌ها برای ارتقای صنعت گردشگری- اقتصادی استان، با همت مسئولان شهرستان‌ها نیاز به سازمان‌دهی دقیق دارد.

معاون صنایع‌دستی آذربایجان شرقی افزود: هماهنگی بین اداره‌ها و فرمانداری‌های استان در دریافت افتخارات ملی و جهانی در کنار بازدیدهای میدانی برای نمایان شدن هرچه بیشتر ظرفیت‌های استان، تاثیر بسزایی دارند.

در حاشیه این جلسه طی پیشنهادها و همفکری‌های انجام شده بین مسئولان شهرستان‌ها، فرشاد به‌آفرین خبر از حمایت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برای برگزاری جشنواره استانی سفال داد و برای ثمر بخشی این جشنواره حمایت خود را اعلام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081100575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha