۲۱ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در کرمانشاه بررسی شد

جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با بررسی ۲۱ طرح گردشگری برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری روز پنجشنبه ۱۱ آبانماه در چهاردهمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان که با حضور مسئولان شهرستان‌ها و کارشناسان اداره برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۲۱ طرح با عناوین محیط و پارک طبیعت‌، پذیرایی بین‌راهی، محوطه گردشگری، اقامتگاه سنتی، هتل آپارتمان و مجتمع گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه افزود: این طرح‌ها مربوط به شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، روانسر، سنقر و کلیایی، پاوه، کنگاور، جوانرود و دالاهو است.

او ادامه داد: میزان حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها ۱۸۳ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۱۵۲ نفر است.

امیری افزود: در این جلسه از تعداد ۲۱ طرح مطرح شده ۱۶ طرح مورد موافقت، یک طرح مورد مخالفت و  ۴ طرح برای بررسی‌های بیشتر به جلسه بعدی موکول شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: باید در خصوص صدور موافقت‌های اصولی قبلی که صادر شده است، اما منجر به نتیجه نشده‌اند آسیب شناسی لازم انجام شود که با نظرات کارشناسی بهترین طرح‌ها مصوب شوند.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: در خصوص پرداخت تسهیلات با بررسی بیشتر ضمن اعتبار سنجی متقاضیان در صورت تایید نسبت به پیگیری‌های بعدی اقدام شود.

او افزود: در استان کرمانشاه ایجاد تاسیسات گردشگری جدید با توجه به روند رو به رشد این حوزه یک نیاز ضروری است.

امیری با تاکید بر اینکه درخواست‌های سرمایه‌گذاری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهیم، گفت: این انتظار می‌رود با توجه به جایگاه گردشگری در روند توسعه استان، دستگاه‌های متولی در حوزه صدور مجوزها با نگاه مثبت در حداقل زمان ممکن استعلامات را پاسخ دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081100576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha