رسیدگی به ۶ پرونده شکایت گردشگران از دفاتر خدمات مسافرتی آذربایجان شرقی

معاون گردشگری استان آذربایجان شرقی از بررسی و رسیدگی به ۶ پرونده شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی گردشگری در کمیته بدوی رسیدگی به شکایات گردشگران در ۱۱ آبان ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان‌شرقی، علیرضا بایرام‌زاده گفت: ۶ پرونده شکایات مسافرتی و گردشگری توسط کمیته بدوی بررسی شد که عمده شکایات صورت گرفته، در خصوص عدم هماهنگی اجرای تورهای گردشگری، خدمات نامناسب در اجرا و عدم ایفای تعهدات دفاتر خدمات گردشگری و مسافرتی بود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان شرقی افزود: بر اساس قرارداد منعقده و بررسی‌های بدست آمده در انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان آذربایجان‌شرقی، لازم است ایفای حق و حقوق مسافران و اجرای صحیح تعهدات خدماتی در دستور کار کمیته بدوی قرار گیرد.

او گفت: انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سازماندهی دفاتر خدماتی ذیربط و نظارت بر عملکرد صحیح این دفاتر در کنار القای حس امنیت به گردشگران و اجرای هرچه بهتر مسئولیت‌ها، نقش اساسی در نهشتن خاطرات خوب در ذهن مسافران و گردشگران دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081300659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha