تقدیر از نقش‌آفرینی مدیرکل میراث‌فرهنگی استان آذربایجان شرقی در شورای فرهنگ عمومی استان

در صد و سیزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی از نقش‌آفرینی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تقدیر شد.

به گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، صد و سیزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی استان و استاندار آذربایجان‌شرقی در ۹ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این جلسه سیدمحمدعلی آل هاشم  رئیس شورای فرهنگ عمومی استان به همراه نایب رئیس این شورا از نقش‌آفرینی مستمر احمد حمزه‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قدردانی کردند.

آل هاشم از فعالیت کلیدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان‌شرقی در حکمرانی فرهنگی جامعه ایرانی-اسلامی تشکر کرد و افزود: در عصر حاضر، کنشگری و نقش‌آفرینی در حوزه حکمرانی فرهنگی، تکلیف خطیر و بسیار مهمی است که بر دوش آحاد مردم و خواص جامعه قرار گرفته است.

در انتهای این جلسه رئیس شورای فرهنگ عمومی استان و نماینده ولایت فقیه در استان آذربایجان‌شرقی به اتفاق عابدین خرم استاندار و نایب رئیس این شورا از اهتمام و تلاش ارزنده حمزه‌زاده در حوزه ماموریتی نهاد شورای فرهنگ عمومی و حضور موثر در جلسات یک سال گذشته قدردانی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081300682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha