بررسی 4 پرونده در کمیته فنی نظارت بر راهنمایان گردشگری اردبیل

معاون گردشگری استان اردبیل از بررسی پرونده چهار متقاضی کارت راهنمای گردشگری در کمیته فنی نظارت بر راهنمایان گردشگری خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل گفت: پرونده چهار متقاضی کارت راهنمای گردشگری در کمیته فنی نظارت بر راهنمایان گردشگری استان اردبیل بررسی شد.

معاون گردشگری استان اردبیل افزود: چهار متقاضی حاضر در این جلسه کمیته فنی نظارت بر راهنمایان گردشگری درخواست صدور کارت راهنمای گردشگری بین‌المللی داشتند و توسط اعضای کمیته مصاحبه حضوری از آنها انجام شد.

او تاکید کرد: سه نفر از متقاضیان در رشته راهنمای بین‌المللی طبیعت‌گردی و یک نفر در رشته راهنمای بین‌المللی فرهنگی متقاضی کارت راهنمای گردشگری بودند که درصورت کسب حدنصاب لازم کارت رسمی راهنمای گردشگری دریافت خواهند کرد.

نجارقابل ادامه داد: کمیته فنی نظارت بر راهنمایان گردشگری استان اردبیل در راستای توسعه گردشگری استان و پاسخ به نیاز صنعت گردشگری در راستای استفاده از راهنمایان گردشگری با تشکیل جلسات به صورت مستمر به دنبال ارتقای سطح کیفی و کمی این حوزه است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081500782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha