نمایشگاه گل و گیاه، سوغات و صنایع دستی در زنجان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: نمایشگاه گل و گیاه، سوغات و صنایع دستی از عصر دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان و با حضور مسئولان استانی افتتاح شد. 

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، مهدی باقری گفت: نمایشگاه گل و گیاه، سوغات و صنایع‌دستی از عصر دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان و با حضور مسئولان استانی افتتاح شد. 

نمایشگاه گل و گیاه، سوغات و صنایع دستی در زنجان


رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: نمایشگاه گل و گیاه، سوغات و صنایع دستی از ۱۵ آبان تا ۱۹ آبان همه‌روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر است.برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها فرصت بسیار خوبی برای شناساندن صنایع دستی محلی و تشویق صنعتگران و هنرمندان برای تولید است که کمک خوبی به اشتغال و اقتصاد در منطقه می‌کند. 

باقری افزود: این نمایشگاه با حضور برترین تولیدکنندگان گونه‌های گل و گیاه طبیعی از استان‌های مختلف این نمایشگاه با مشارکت استان‌های زنجان، گیلان، قم، اردبیل، کرمان و قزوین در گروه‌های کالایی گل و گیاه، مواد غذایی، عرقیات، ادویه، اکسسوری و گیاهان دارویی در فضایی بالغ یک هزار و ۵۰۰ مترمربع برگزار شده است. 

نمایشگاه گل و گیاه، سوغات و صنایع دستی در زنجان


او گفت: آشنایی مردم با فرهنگ و آداب و رسوم و صنایع دستی و سوغات مناطق مختلف کشور را از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081600848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha