صدور موافقت‌نامه اصولی احداث ۲ اقامتگاه بوم‌گردی در خرم‌آباد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از صدور موافقت‌نامه اصولی احداث ۲ اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه صنعت گردشگری در استان و باتوجه به ضرورت توسعه زیرساخت‌های گردشگری، موافقت‌نامه اصولی ساخت و احداث ۲ اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان خرم‌آباد صادر شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اضافه کرد: همچنین تمدید موافقت‌نامه اصولی احداث یک اقامتگاه بوم‌گردی نیز در خرم‌آباد، صورت‌گرفته است.

او با بیان اینکه تمدید موافقت‌نامه اصولی یک مجتمع گردشگری نیز در خرم‌آباد، انجام شده ادامه داد: در همین راستا تمدید دو مورد موافقت‌نامه اصولی اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان‌های الیگودرز و سلسله نیز صورت‌گرفته است.

حسن‌پور با اشاره به ضرورت توسعه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای اقامت گردشگران و همچنین ماندگاری گردشگران در سطح استان افزود: در همین راستا مجوز ایجاد و اصلاح یک سفره خانه سنتی در شهرستان دورود نیز صادر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اضافه کرد: آماده هر گونه همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه صنعت گردشگری در لرستان هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081600851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha